over ons

The american dream

De droom van de foodtruck is ontstaan een aantal jaar geleden toen ik in New York was. Het heerlijke, hectische leven op straat in The city that never sleeps. Wat een ervaring om in de smeltkroes van de wereld te zijn en een onderdeel uit te maken van the american dream waar New York natuurlijk voor staat. Maar mijn droom kreeg pas echt vorm toen ik in gesprek kwam met de eigenaar van een foodtruck in New York. We deelden duidelijk de passie voor goed en eerlijk eten, het leven op straat en de wijze om deze twee zaken te combineren. Gewoon omdat ik het zo super gaaf vond heb ik hem gevraagd of ik de dag erna in zijn truck mocht komen helpen, sfeer snuiven en genieten. Dat heb ik gedaan, wat een gave belevenis. Toen was mijn american dream duidelijk, waar wij Nederlanders ooit Nederland naar New York hebben gebracht wilde ik New York naar Nederland brengen. De ervaring, de beleving, het eigenwijze en het rauwe. Zo is Queen of New York geboren, een ultieme ervaring van een wereldstad met al z’n kracht en energie gewoon in Nederland.

foodtruck 

Queen of New York is een foodtruck maar dan ook echt the real American way, een truck met een hoekig karakter. Een truck die voldoet aan alle eisen en standaarden die je ook van de vaste horeca mag verwachten.

Queen of New York is een foodtruck bedoeld om op festivals, evenementen, feesten en partijen lekker, eerlijk en betaalbaar eten en drinken te verzorgen. Niet zomaar eten en drinken maar real american streetfood. Queen of New York staat voor goed en betaalbaar eten, hoge kwaliteit en alles home made. Het eten is net ff anders dan het geijkte, een tikkie eigenwijs en typisch New York, de bakermat van de foodtruck en de smeltkroes van de wereld. 

Ik ben verliefd op de stad New York, het rauwe maar vriendelijke karakter van de stad en leven daar op straat. Die beleving heb ik naar Nederland gebracht.

uitstraling

New York staat voor open, smeltkroes, snelheid, kansen zien en benutten, ondernemen, vrijheid en doorzettingsvermogen. De uitstraling die de foodtruck en daarmee de gehele onderneming heeft, geeft dit gevoel weer. Gevoel en beleving is een belangrijk onderdeel van de uitstraling. Dit loopt door de gehele huisstijl als een rode draad heen. Gekozen is voor krachtige kleuren met een ‘queen’ randje;  zwart-wit met een accent roze, passend bij de uitstraling van het rauwe en stoere imago van New York.

Mijn ervaring is dat iedereen op welk festival, evenement of bedrijfsfeest dan ook, graag mee wil worden genomen in de beleving. Qua uitstraling, qua eten en qua sfeer. En wij nemen je daar in mee. Voor de lekkerste steak sandwich en ander soort eten maar altijd American style kun je bij ons terecht.